Allround ICT Beheerder - Amsterdam

Zij zijn een 24/7 facilitair contactcenter, gevestigd in Amsterdam. Voor de versterking van de ICT afdeling zijn zij op zoek naar een: 
 

Allround ICT Beheerder (m/v) 40 uur per week

 
De ICT afdeling bij het bedrijf:
De ICT afdeling is essentieel om de hoogwaardige technologie te beheren en verder te ontwikkelen. De ICT afdeling is grofweg in drie deelgebieden op te delen:
 

1) beheer
2) ontwikkeling
3) management

In de dagelijkse uitvoering is er regelmatig overlap tussen de diverse deelgebieden. Vanuit deze deel gebieden wordt ondersteuning geboden aan collega's wanneer zij dit nodig hebben. Medewerkers van de ICT afdeling kennen een zeer dienstverlenende instelling.

Functieomschrijving:

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer van de ICT-omgeving. De beheerder zorgt operationeel niveau voor een optimale omgeving om diensten in onder te brengen. Denk hierbij aan het beheren van servers, werkplekken, telefooncentrales, infrastructuur, databases en opslag. Door de omvang van de organisatie kunnen we een medewerker van de ICT afdeling typeren als een duizendpoot.

 De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Plegen van onderhoud en troubleshooten aan werkplekken, server-omgeving, infrastructuur eningekochte en intern ontwikkelde software;
  • Borgen van de continuïteit van de technische omgeving van Interswitch;
  • Doorlopend verbeteren van de operationele ICT infrastructuur;
  • Ondersteunen van collega's;
  • Signaleren van behoeften aan nieuwe functionaliteit binnen de organisatie en deze rapporteren aan de manager;
  • Rapporteren aan zowel de manager als de organisatie over de status en het niveau van de ICT infrastructuur

Na een gedegen inwerkperiode ga je zelfstandig en proactief aan de slag. Je rapporteert aan de ICT manager.

Functie-eisen:

De ICT beheerder is iemand die zich herkent in de volgende persoonskenmerken: flexibel, verantwoordelijkheidsgevoel, oplossing- en resultaatgericht, grote mate van zelfstandigheid, collegiaal, stressbestendig, klantgericht. Je hebt de intentie om je voor langere tijd aan het bedrijf te binden. Gezien de 24/7 dienstverlening is een hoge mate van flexibiliteit en beschikbaarheid vereist. 
Zij vragen:

  •  Minimaal mbo-niveau 4 in een ICT gerelateerde richting; 
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een dienstverlenende organisatie; 
  • Een uiterst klantgerichte en flexibele instelling; 
  • In bezit van auto en rijbewijs B
  • In verband met het draaien van piketdiensten is het belangrijk om een aanrijtijd van maximaal 45 minuten te hebben
  • Goede beheersing van de Engelse taal; 
  • Aantoonbare kennis van Microsoft beheer, VMware servervirtualisatie-, netwerken en telecommunicatie zijn een must. 

Wij bieden: 

  • In eerste instantie een tijdelijk contract van 6 maanden met zicht op verlenging
  • Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een professionele organisatie
  • Wederzijdse flexibiliteit.

 

Sollicitatieprocedure

Indien u belangstelling heeft voor deze functie,  stuur dan uw door  via de "Solliciteer direct" button links onderin.

Bij voorbaat dank voor je reactie op deze vacature. Door de enorme hoeveelheid reacties, kunnen wij helaas niet iedereen persoonlijk beantwoorden.

Uiteraard nemen we contact op met kandidaten die door de eerste selectie heen komen en indien je vragen of opmerkingen hebt, kun je natuurlijk altijd contact met ons op nemen.


 

 

 

 


Neem contact met ons op:

Work 2 Day B.V.
Nieuwlandsedreef 129
3824 WX Amersfoort
Postbus 2781
3800 GJ Amersfoort

Tel: 033-45 32 32 5
Fax: 033-45 32 32 6
Of via het contactformulier

SGS Norm NEN VCU